همین حالا در خبرنامه مشترک شوید تا آخرین اخبار ، اطلاع رسانی ها و تخفیف ها را دریافت کنید.

با ما در ارتباط باشید

سبد خرید

قیمت انواع پروتز

قیمت پروتز

قیمت انواع پروتز را می‌تواند برای افرادی که به آن‌ نیاز دارند، یک مسئله مهم و گاهی هم چالش‌برانگیز باشد. اما این موضوع به میزان متغیری متکی است که شامل عوامل می شود که در ادامه بررسی خواهد شد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پروتز:

  1. نوع پروتز: نوع پروتز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر گذار باشد. به طور معمول، پروتز‌های پیشرفته‌تر و ساخته شده با مواد با کیفیت بالاتر، قیمت بالاتری دارند.
  2. مواد ساخت: استفاده از مواد مرغوب و فناوری‌های پیشرفته می‌تواند قیمت پروتز را افزایش دهد.
  3. سفارشی‌سازی: اگر پروتز به طور سفارشی برای نیازها و اندازه‌های خاص فرد ساخته شود، قیمت آن ممکن است بیشتر باشد.
  4. مراحل پسا فروش: مراحل پسا فروش مانند تنظیمات و خدمات پس از فروش ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.
  5. شرکت تولیدکننده: شرکت‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی برای پروتزهای خود تعیین می‌کنند که بسته به معتبریت و محبوبیت شرکت می‌تواند متغیر باشد.

راهکارها:

  1. مشاوره: دریافت مشاوره رایگان از کلینیک تخصصی پروتز دکتر اجرائی می‌تواند در تعیین نیازها و یافتن یک پروتز مناسب و قیمت مناسب کمک کند.
  2. تحقیقات: تحقیق و بررسی در مورد شرکت‌ها و گزینه‌های مختلف پروتز می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.
  3. بیمه: بررسی میزان پوشش بیمه برای هزینه پروتز می‌تواند یک راهکار مالی مؤثر باشد.
  4. مذاکره: ممکن است با مذاکره با تولیدکننده یا فروشنده قیمت بهتری برای پروتز خود بگیرید.
  5. اعتبار اجتماعی: برخی از منابع اعتباری و نهادها ممکن است کمک مالی برای پروتزها را فراهم کنند.

تعیین قیمت پروتز یک فرایند پیچیده است که به عوامل متعددی بستگی دارد. با اطلاعات کافی، مشاوره و بررسی گزینه‌های مختلف، می‌توانید بهترین پروتز را با قیمت مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید.

در ادامه می توانید قیمت های حدودی برای انواع پروتز را مشاهده فرمایید:

توجه داشته باشید که قیمت طراحی و ساخت پروتز ها به صورت حدودی می باشد و بایستی برای قیمت دقیق با کلینیک دکتر اجرائی تماس حاصل فرمایید.

قیمت پروتز دست

قیمت پروتز دست با توجه به سطح قطع عضو و نوع پروتز ساخته شده و همچنین قطعات مورد استفاده متغیر است از حدود ۵۰ میلیون تومان برای پروتز های زینتی تا بیش از یک ملیارد تومان برای پروتز های مایوالکتریک پنج انگشتی متغیر است.

قیمت پروتز پا

هزینه و قیمت پروتز پا با توجه به سطح قطع عضو و قطعات مورد استفاده متغیر است و از حدود ۲۸ میلیون تومان برای قطع عضو از مج پا تا حدود ۹۰۰ میلیون تومان برای پروتزهای بالای زانو با مفصل هوشمند متغیر است.

پای مصنوعی

قیمت پروتز بالای زانو

قیمت پروتز بالای زانو با توجه به قطعات مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۷۰ میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

پروتز بالای زانو

قیمت پروتز زیر زانو

قیمت پروتز زیر زانو با توجه به قطعات مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۴۵ میلیون تومان برای پروتز با سافت سوکت تا حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای پروتز هایی با پنجه های کربنی پیشرفته متغیر می باشد.

پروتز زیر زانو

قیمت پروتز لگن

قیمت پروتز لگن (کانادین) با توجه به قطعات مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۱۵۰ میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

قیمت پروتز کانادین

قیمت پروتز مچ دست

قیمت پروتز برای قطع عضو از مچ دست با توجه به قطعات مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۴۵ میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد تومان میلیون تومان برای پروتز های مایوالکتریک پنج انگشتی متغیر می باشد.

قیمت پروتز مچ پا

قیمت پروتز مچ پا یا پروتز سایم با توجه به پنجه مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۲۸ میلیون تومان تا ۱۵۰ میلیون تومان می باشد.

قیمت پنجه کربنی

قیمت پنجه های کربنی با توجه به ساختار و برند و شرکت تولید کننده متفاوت است و از حدود ۳۵ میلیون تومان برای پنجه های کربنی ایرانی تا حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای پنجه های کربنی آلمانی و آمریکایی با پیچیدگی های خاص متفاوت است.

قیمت پروتز دست مایو الکتریک

قیمت پروتز های مایو الکتریک با توجه به سطح قطع عضو ساختار و برند و شرکت تولید کننده ست مایوالتریک متفاوت است و از حدود ۳۷۰ میلیون تومان برای پروتز هتی مایوالکتریک ساده با سه انگشت متحرک تا بیش از یک ملیارد تومان میلیون برای پروتز های مایوالکتریک با پنج انگشت متحرک و الگوهای مختلف حرکتی متغیر است.

قیمت مفصل زانو پروتزی

قیمت مفاصل زانوی پروتزی مورد استفاده در ساخت پروتز های روی زانو و بالاتر با توجه به ساختار و مکانیزم مفصل و شرکت سازنده تعیین میشود و از حدود ۴۰ میلیون تومان برای مفاصل مکانیکی قدیمی تا حدود ۸۵۰ میلیون تومان برای مفاصل هوشمند متغیر است.

قیمت پروتز چشم

قیمت پروتز چشم با توجه به میزان آسیب و مواد مورد استفاده برای ساخت پروتز متفاوت است و از حدود ۱۰ میلیون تومان تا حدود ۲۵ میلیون تومان متغیر می باشد.

قیمت پروتز انگشت

قیمت پروتز انگشت با توجه به میزان قطع عضو و تعداد انگشتان از دست رفته متغیر است و از حدود ۸ میلیون تومان تا حدود ۴۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

انگشت-مصنوعی

قیمت پروتز کانادین

قیمت پروتز کانادین با توجه به قطعات مورد استفاده و سطح فعالیت فرد متغیر میباشد و از حدود ۱۵۰ میلیون تومان تا ۹۰۰ میلیون تومان متغیر می باشد.

ساخت پروتز کانادین

قیمت پنجه های پای پروتزی

قیمت پنجه های پای پروتزی با توجه به جنس و برند و سطح وزن قابل تحمل متغییر میباشد و بازه ای بین ۴ میلیون تومان برای پنجه های ساده بدون حرکت تا حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای پنچه های کربنی پیشرفته را شامل می شود.

قیمت پروتز سینه

قیمت پروتز سینه با توجه به کیفیت و شرکت سازنده متغییر است و بازه ای حدود ۱۰ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان دارد.

قیمت لاینر

قیمت لاینر های مورد استفاده در ساخت پروتز با توجه به نوع و جنس و برند لاینر مورد استفاده متغییر میباشد و بازه ای بین ۶ میلیون تومان برای لاینر های سیلیکونی ایرانی تا ۵۰ میلیون تومان برای لاینر های پیشرفته آمریکایی دارد.

لازم به ذکر است که قیمت طراحی و ساخت پروتز ها به صورت حدودی می باشد و برای استعلام قیمت دقیق با کلینیک دکتر اجرائی تماس حاصل فرمایید.

 

تعرفه انواع پروتز

تعرفه و قیمت انواع پروتز را را در ادامه می توانید مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید نرخ ها حدودی برای فروردین 1403 می باشد و برای استعلام دقیق نرخ پروتز با بهترین کیفیت با شماره کلینیک پروتز دکتر اجرائی تماس بگیرید.

 

قیمت پروتز دست 50.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز پا 28.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز بالای زانو 70.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز زیر زانو 45.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز لگن (کانادین) 150.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز مچ دست 45.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز مچ پا 28.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پنجه کربنی 35.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز دست مایو الکتریک 370.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت پروتز انگشت 8.000.000 تومان ( برای قیمت روز تماس بگیرید )
5/5 - (2 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * علامت گذاری شده اند

هفت + 16 =

09121399225